Pages

Monday, December 31, 2012

林健辉 【好流氓】Official MV

















































好荣幸 & Happy 这次与马来西亚歌手林健辉 Eric Lin 和马虎制作 合作。
有空要支持专辑 < 好流氓 > 噢!

Happy working with Malaysia Singer Eric Lin & MAHU Creactive Production in year 2012.
I like this MV which has shot in Klang KL..
The album <好流氓> has been released in Dec 2012. 
Support my MV, Support this song, and Eric Lin! 




公開日: 2012/12/26
好流氓- Good Rogue

主唱:林健輝
詞/曲:彭學斌@口袋音乐

在愛情面前有人傷 有人慌
有人幸福到我無法想象
和愛的人啊有時熱 有時懶
有時像我一樣屢敗屢戰

體貼解釋成糾纏 堅持解釋成野蠻
我想也許你不愛我了 所以變得不耐煩
眼看這一切 打擾了 你的新歡
我再清楚也搞不清楚狀況

我只是一直愛 一直愛 任由你批判
就算真的囂張 我也是個好流氓

我只是 一直要 一直要 要我怎麼辦
那就這樣嗎 我真的會了解嗎

我忘了那時你多甜 我多壯

每天的步伐如陽光燦爛
然後你變得不一樣 心散漫
再緊的擁抱也冷若冰霜

應該掛肚牽腸 應該一去不复返
我多想狠若流氓 將你的回憶一刀兩斷

我只是一直愛 一直愛 任由你批判
就算真的囂張 我也是個好流氓

我只是 一直要 一直要 要我怎麼辦
那就這樣嗎 我真的會了解嗎

在愛情面前有人傷 有人慌
有人幸福到我無法想象

林健輝官方FB - https://www.facebook.com/ericlinjianhui


Enjoy the MV!

More behide the scenes pictures will be uploaded.
Stay Tuned!

2 comments:

oden said...

WELL DONE,BRANDY,I LOVES UR ACTING & THIS SONG IS REALLY NICE TOO,support u foever & happy New Year

Ng Eng Hou said...

The background noise of your blog is so noisy that I can't listen to the Chinese song.

If you want visitors to listen to the Chinese music, you have to silence your background music.